woensdag 23 maart 2011

Oh my, someone destroyed my jeans











Een paar nieuwe spulletjes. Alle kleren en de schoenen zijn uit Utrecht, behalve de spijkerbroek die had ik al een tijd. Er was een scheur in gekomen, dus dacht ik, dan customize ik hem wel even. Wel leuk geworden toch?:)
Zoals beloofd een foto van mijn nieuwe douchegel van Jean Paul Gaultier. Hij ruikt heerlijk, maar zeg nou zelf: het flesje is ont-zet-tend lelijk. Zeker in vergelijking met het parfumflesje. (Op de achtergrond trouwens mijn cd-collectie. Nieuwste aanwinst: 19 van Adele)
Helemaal onderaan mijn nieuwe steiltang! Ik wou er al heel lang één, en vorige week zaterdag heb ik hem gekregen op mijn feestje van een paar vriendinnetjes. Ik ben er helemaal gelukkig mee haha.
Binnenkort nog een update, want deze kleren heb ik eigenlijk al weer een tijdje. Ik heb gewoon niet zo veel tijd op het moment!;)
Thanks for reading as always! xxxxxxxxxxx

2 opmerkingen:

  1. Misschien een beetje een rare reactie/vraag.. Maar op de derde en vierde foto vind ik dat behang echt super leuk! :D
    Omdat ik in de zomervakantie van kamer ga ruilen met mijn broertje, moeten de muren worden geverfd/behangen. En dat behang zou ik wel willen hebben. Weet je toevallig waar je het vandaan hebt? of hang het er al te lang dat je het niet (meer) weet?:P

    BeantwoordenVerwijderen