zaterdag 29 januari 2011

Forever - the Pigeon Detectives

Ja nou fijn is dat, ziek zijn in het weekend. Ik wou vandaag werken omdat ik het geld DIK nodig heb (vakantie geboekt met vrienden naar Portugal, vandaar) maarja niet dus.
Het voordeel is wel: tijd genoeg om te bloggen. Dus even een update. Emma, wat houdt jou nou bezig de laatste tijd? Nou, dat zal ik eens even tot in detail vertellen. :)

Ik heb laatst het nieuwe album van de Jeugd van Tegenwoordig, de lachende derde, gedownload. (Ook al te zien aan de titel van mijn laatste post) Wat een heerlijk album! Ik vind de Jeugd echt supergoed. Hoewel hun teksten vaak over seks en vrouwen gaan, zijn hun nummers echt heel goed. Dat je zo met goed met woorden kunt zijn, echt wauw. Vooral elektrotechnique, huilend naar declub en aldiedingen vind ik heel vet.




Wat ik laatst ook heb ontdekt, is het spel Cityville. Ik las een tijdje geleden dat 85 miljoen mensen over de hele wereld dit spelen, dus ik dacht, dan moet het wel leuk zijn. En ja, dat is het. En ook ontzettend kinderachtig en verslavend. Maar oh zo leuk!

Daarnaast las ik gister op de blog van Roos iets over de webshop van de site forever21. Wat een leuke spullen hebben ze daar! (Roos, vergeef me dat ik hier ook iets over blog, maar ik moet toch iets schrijven en ja, ik heb de halve dag op deze site rondgekeken:) )
Maargoed hier even een korte wishlist van fijne spulletjes. En die twee truien staan tres mooi bij mijn broeken van de H&M! (Zie vorige post)

Product Picture

Product Picture

Product Picture

Product Picture
Product Picture

Leuk zijn ze he! Kan niet wachten om ze te bestellen.

Wat gaat er nog meer om in mijn hoofd? Eens kijken. Ik ben een beetje verslaafd aan het raken aan twitter geloof ik. En dat terwijl ik nog niet eens internet op mijn telefoontje (pardon, blackberry!) heb. Ga ik wel nemen, kan je nagaan. Wordt het alleen maar erger.

Oja wat ik ook ga doen, is een fotoalbum maken. Met alle foto's vanaf de eerste. Ahh, als ik die foto's terugzie, wat waren we toen nog schattig! Superleuk die foto's van de eerste keer naar Londen met school, maar ook drie jaar schoolgala's, twee vriendjes, twee jaar Rock Werchter, de schoolmusical van vorig jaar, een fantastische werkweek naar Rome, oranje foto's van het EK vier jaar geleden, een ontzettend genante serie foto's in totally spies-stijl, een heerlijk weekje Parijs vorig jaar en nog zes jaar aan vakanties met mijn lieve familie. Hartstikke leuk om dat allemaal terug te zien.

Ook leuk: boeken! Misschien wist je het nog niet, maar naast muziek ben ik ook gek op lezen. Wat ik nu lees is een serie boeken van Lauren Kate. Het eerste deel heet Fallen, ik heb het voor sinterklaas gekregen. Hartstikke handig dat ik eind december jarig ben, want tegen die tijd heb ik al mijn sinterklaasboeken uit en kan ik de vervolgen daarop vragen, haha.
Fallen gaat over Luce die door omstandigheden op een 'reform school' (ja, ik lees het in het Engels) terechtkomt. Daar ziet de op de eerste dag een jongen, Daniel, en ze is meteen verliefd op hem. (Hmm lekker standaard begin he!) Ze weet zeker dat ze hem eerder heeft gezien maar Daniel moet niks van haar hebben en verzekerd haar dat ze elkaar niet eerder ontmoet hebben. Daarna negeert hij haar. Ook ontmoet ze de knappe Cam, die wél interesse in haar toont. Hij is aardig en galant en ze voelt zich zo toch nog een beetje thuis op die verschrikkelijke school waar ze nu zit. Daniel laat doorschemeren dat ze zich beter niet met Cam kan bemoeien, en dat hij haar niet waard is, maar Luce trekt zich er niks van aan. Wat weet Daniel daar nou van? Maar ze komt erachter dat Daniel niet is wat hij lijkt, en dat ze elkaar inderdaad eerder hebben ontmoet. Daniel is een gevallen en engel en gedoemd om keer op keer verliefd te worden op Luce. Luce reïncarneert om de zeventien jaar, omdat ze elke zeventien jaar doodgaat, net op het moment dat zij en Daniel wat krijgen. Deze keer gaat ze niet dood en het lijkt erop dat de eeuwigdurende cirkel verbroken is, maar haar niet-dood-gaan zorgt voor veel problemen...
Toen ik het voor de eerste keer las wist ik al dat Daniel een engel was omdat ik ergens wat over het boek had gelezen en ik vond het ontzettend irritant dat Luce pas na 350 pagina's erachter kwam wat hij was. Maar na ook deel twee, Torment, te hebben gelezen, en vervolgens meteen deel 1 en 2 nog een keer (ja hallo, het zijn leuke boeken! Haha) is het toch niet zo irritant. Tegenwoordig vergelijk ik alle fantasy/liefdes-boeken met Twilight en omdat Bella daar al na zo'n 100 pagina's erachter komt dat Edward een vampier is vond ik dit wel heel langzaam. Maar achteraf vind ik het juist wel goed zo. Het verhaal lijkt ook helemaal niet op Twilight, gelukkig. (Anders dan de boeken van the Vampire Diaries. De tv-serie is heel leuk, maar ik vond de boeken echt bagger. Hoewel ze veel eerder geschreven zijn, zijn ze echt een slap aftreksel van Twilight)
Deze zomer komt deel drie, Passion, uit. Kan niet wachten!

Verder wil ik echt heel snel winkelen. Of op internet bestellen. Ik moet echt nieuwe kleren hebben! Gelukkig is het bijna februari en krijg ik weer geld.

Nou, dat is zo ongeveer waar ik me de laatste tijd mee bezig heb gehouden. Ja sorry hoor, ik probeer deze blog ook maar een beetje te rekken omdat ik me zo dood verveel. :)

Ten slotte nog even een reminder aan mezelf: POST NOU EENS WAT OUTFITS STOMME TRUT!
Ja ik beloof het. Ik heb nog twee paar superleuke schoenen (waaronder die zwarte hakken waar ik al eerder over blogde) en een heel schattig horloge die ik allemaal nog niet geshowd heb.

1 opmerking: