dinsdag 4 januari 2011

Get On Your Boots - U2

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK IS HET ZOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!
IK KAN WEER OP HAKKEN LOPEN!
Ik ben werkelijk in extase, kan ik je vertellen. Begin februari vorig jaar scheurde ik mijn enkelbanden, heb ik drie maanden op krukken gelopen, heb ik oefeningen, oefeningen en nog eens oefeningen gedaan en ben ik twintigduizend keer naar de fysio geweest, maar het moment is eindelijk daar: mijn enkel is weer beter. HALLELUJAH!

Dus nu ga ik elke maand een paar hakken kopen, om het te vieren. Nouja, dat is een leuk plan. Waarschijnlijk gebeurt het niet echt. Maar deze maand wil ik wel echt een paar nieuwe hakken kopen! Ik had laatst heeeeeel mooie gezien bij de van Haren (hoe kan het ook anders!). Ik denk dat ik deze zondag maar even naar Arnhem ga, dan is het toch koopzondag. Kan ik deze gelijk kopen!
Wat ik ook nog wil kopen, is een horloge. Zo'n wit sportding. Maarja, horloges zijn toch al gauw zo'n 40 euro en dat is best veel... Twijfel twijfel.


En eindelijk, eindelijk, kan ik weer op mijn poepies lopen die zo lang in mijn inloopkast hebben staan verstoffen (is dat een woord?). Ze stonden zo mooi op een rijtje, een heel jaar lang, en niemand die erop liep... Arme schatjes.





En dan nog iets leuks. Met Sinterklaas heb ik het boek 'Wreck This Journal' gekregen. Echt zo grappig. Om de 'creativiteit te stimuleren', is het de bedoeling dat je met dit boek doet, wat je altijd al wou doen met een boek maar wat eigenlijk ontzettend zonde is. Erin tekenen, de rug breken, bladzijdes scheuren, bladzijdes aan elkaar plakken, koffie erin knoeien, ga zo maar door. Ik zal binnenkort wat foto's posten van hoe ver ik nu ben. :)

En oja, ik ben deze vakantie jarig geweest. Jeeeee, eindelijk 18! Ik heb een fotocamera gekregen van mijn ouders, dus dat is hartstikke nice, en nog veeeel geld om te sparen voor mijn zomervakantie. Ook leuk. En wat boeken en de dvd van Inception. Verder was mijn vakantie heel leuk, lekker oud en nieuw gevierd, naar Rotterdam dus en vooral veel chillen. En werken...

Oh en natuurlijk nog een heel gelukkig nieuwjaar!

XXX



Geen opmerkingen:

Een reactie posten