dinsdag 15 februari 2011

It's strange; the only thing I whisper is your name




Oorbellen - Hema
Blazer - Vero Moda
Chanelshirt - DIY
Jeans - H&M
Veterlaarsjes - H&M

Ik heb een nieuwe band ontdekt! Ben Folds Five, het is rockmuziek met veel piano. Ik kende al een liedje van ze, Saskia Hamilton (met de clip van charlieissocoollike!:)) en hoorde van mijn vader (met een ultragoede muzieksmaak!) dat Ben Folds zo'n goede rockpianist was. Dus ik ben even wat gaan downloaden, en het is echt heel vette muziek! Vooral Brick vind ik erg mooi, ik zal hem hieronder neerzetten.

En toen was februari alweer half voorbij. Heerlijk, zo'n korte maand! En volgende week een week vakantie, ook altijd fijn! Ik ga vier dagen werken, dus dan verdien ik (reken, reken) 128 euro. Niceeee. Dat komt ook mooi uit, want ik wou gaan shoppen in Utrecht. Daar ben ik ook al zo lang niet meer geweest, en ik vind het altijd zo'n gezellig stadje.
Naast werken en shoppen ga ik ook echt huiswerk maken hoor. Die examens komen toch snel dichterbij! Oh en nog heerlijk een profielwerkstukpresentatie in elkaar zetten. Pffff, een schoolweek is rustiger haha.

Currently listening:


Mooi he! Hier toch nog even een wat meer
up-tempo nummer van ze, waarin je die
mooie combinatie van rock en piano hoort!

4 opmerkingen:

  1. Ben Folds Five is super ja! Je moet bitches ain't shit eens luisteren, en daarna de originele versie (snoop dogg en een heleboel anderen?) supergrappig :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En Charlie is inderdaad ook supergrappig!Charlieissocharlieissocharlieissocool.. LIKE.

    (als je het vroeger al keek ken je het :P)
    Hahaha oke ik moet een leven gaan zoeken, doei!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje voor volgen!! (maar ik zie jouw icoontje nog niet bij de volgers staan..)



    En bedankt voor de leuke comments!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen