maandag 7 februari 2011

New Week, Fresh Start

Good morning! Even snel een post voor ik naar school ga. Ben toch de eerste twee uur vrij, haha.





Knit top - Forever21
Zwart rokje - H&M
Grijze maillot - H&M
Ringen - Forever21
Hakken - van Haren

Een nieuwe week, een nieuwe start. En een nieuw rooster, wat een kutding zeg. Ik heb echt te veel tussenuren. Nouja, we moeten het er maar mee doen toch. Veel tussenuren betekent veel tijd voor huiswerk..? Ik ga wel echt even mijn best doen voor school, ik wil minstens een 6,5 staan voor elk vak voor ik het examen inga. Wish me luck guys! XOXO

Currently listening:

4 opmerkingen:

  1. Dankje wel voor het volgen! En echt hele leuke schoenen + ring!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij lag per ongeluk nog op de stoel, zie je het? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie outfit, vooral je shoes!

    Kende je blog niet, but i like it! Ik volg je, jij mij ook ? :D

    BeantwoordenVerwijderen