woensdag 13 oktober 2010

I Wish (Stevie Wonder)

Mijn wishlist voor dit najaar:
-oorwarmers met panterprint (hipper dan een muts en nog lekker warm ook!)
-handschoenen van bont met panterprint (ja, panterprint is terug van weggeweest, en dat mogen we weten ook!)
-de mooiste laarsjes ooit, van hub:
zijn ze niet tres tres schattig?
-minstens één camel item: een rokje of shirtje
-een rokje met scandinavische print yesss, die heb ik vorig weekend bij de zara gekocht! oh, wat kan ik daar gelukkig van worden.
-een lekker wollen vest (wol en leer vind ik zo'n mooie combinatie!)
-een warme maillot, het liefst donkergrijs met een patroontje

Dat valt nog best mee, zo lang is mijn lijst niet! Helaas weet ik uit ervaring dat ik, naast deze lijst, nog een heleboel meer ga kopen dit najaar...

NOOT: er staan geen hakken op je lijstje! Nee dat klopt. Begin dit jaar heb ik mijn enkelbanden gescheurd en twee maanden op krukken moeten lopen, en daarna een aantal maanden fysiotherapie. Mijn enkel is nog steeds niet helemaal de oude, en met een skivakantie in zicht wil ik zo rustig mogelijk aan doen. Maar weet je hoe ontzettend verschrikkelijk mega moeilijk het is om al meer dan een half jaar niet op hakken te lopen! Oh ik kan er echt niet meer tegen als ik iemand met mooie hakken zie lopen, omdat ik weet dat ik het niet kan. En er zijn zoveel mooie hakken te koop! Sst, niet zeggen, anders ga ik huilen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten