zondag 24 oktober 2010

Yes - Coldplay

Tsjonge wat heb ik een drukke vakantie gehad! Ik heb ontzettend veel gewerkt en de dagen dat ik niet werkte, ben ik naar de stad geweest. Ofwel, werken om geld te verdienen dat ik de volgende dag zou uitgeven... Ik ben naar Eindhoven geweest, even snel op en neer naar Apeldoorn en nog een dagje naar Den Bosch.
Ik kom wel vaker  in Eindhoven en ik vind het altijd een hartstikke gezellige stad. Er zit een mooie, maar beetje kleine Zara, een heerlijke H&M die lekker overzichtelijk is, ze hebben er een prachtig winkelcentrum, de binnenstad is supergezellig en ze hebben er de beste cafeetjes (met over heerlijke bagels en smoothies!(L)) Ook ben ik bij de Sting naar binnen geweest, omdat mijn lieve kleine zusje daarheen wou, en WAUW, zo'n winkel wil ik ook in Deventer! Haha, okee er zit een Sting in Deventer, maar deze was zo supergaaf. Ik vind de kleren er helemaal niks, maar als je hier binnenkwam was het echt zo'n club-gevoel, donker met van die clublichten en lekkere dancemuziek, dan twee roltrappen naar boven en daar echt de grootste winkel ever. Okee, je moet het gewoon gezien hebben. Echt supervet. Aanrader!
Apeldoorn vind ik altijd zo'n lief stadje. En de Orangerie is gewoon heel gezellig en mooi. En het is zo handig dat er een Zara zit! Verder zit er echt superveel schoenenwinkels, wat ook nooit verkeerd is natuurlijk.
En Den Bosch, daar was ik nog nooit geweest. Eerlijk gezegd vond ik het een beetje tegenvallen. Het is wel een mooie stad, met veel restanten uit de middeleeuwen enzo, maar de winkels zijn ook een beetje in de middeleeuwen blijven hangen. De H&M zit niet in het centrum, waardoor je heel ver moet lopen om alleen even kleren te kijken die iedereen toch al heeft. Ik ben niet bij de Zara binnengeweest, omdat ik vooral op zoek was naar mijn panterbontwanten en idem oorwarmers. Na 20 kilometer lopen had ik eindelijk oorwarmers gevonden die er een beetje op leken, maar de verkeerde kleur hadden. Het ging ineens keihard regenen en met een chagrijnige kop (ja, ik kon mijn handschoenen en oorwarmers niet vinden, vind je het heel gek) ben ik de V&D binnengeschoten en praise the Lord, daar waren mijn schatjes! En het mooiste is, ze waren maar 13 euro. Okee, dat waren de wanten en mijn dag kon al niet meer stuk want ze waren ZO MOOI! En toen ben ik op het laatste moment nog de Invito binnengelopen en ja hoor, daar hingen ze: mijn oorwarmers! Oh, hoe gelukkig kan een mens zijn.
Yesssss, eindelijk heb ik ze! Ik ben er zoooo blij mee! Foto's komen snel!
Verder heb ik nog een camel shortje, twee shirtjes en kniekousen gekocht. En ein-de-lijk, ik had de moed al opgegeven, een uilenring. Yes, mijn vakantie is zekersteweten geslaagd.
Sorry voor het weinige bloggen, maar ik heb het ook zo druk gehad...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten