maandag 22 november 2010

Learnt My Lesson Well - Kaiser Chiefs

LEREN MAKEN CORRIGEREN SCHRIJVEN REKENEN KUNNEN GUMMEN KRASSEN DENKEN ZUCHTEN AFDWALEN WETEN NAKIJKEN STEUNEN KREUNEN TYPEN KIJKEN WERKEN KENNEN COMPUTEREN HYVEN TWITTEREN BLOGGEN PRATEN THEE DRINKEN KOEKJE PAKKEN TVKIJKEN AVONDETEN MSNEN DOUCHEN KUT HUISWERK VERGETEN DRUK MAKEN BALEN SLAPEN

Er zit weer een toetsweek aan te komen en ik heb er géén zin in. Vorige toetsweek hield ik alles mooi bij, elke dag een paar wiskundeopgaven en wat latijnregeltjes en dan lukte het wel. Maar deze periode heb ik werkelijk geen reet uitgevoerd en dat begin ik nu te merken.
Ik. Moet. Zo. Veel. Doen!

En kijk mij nou achter mijn laptopje vrolijk zitten bloggen. Terwijl ik eigenlijk Engels moet doen.
Ik kan het gewoon niet. Ik heb er geen motivatie voor ofzo. Ik kan alleen denken aan:
-aankomend weekend
-afgelopen weekend
-het weekend na aankomend weekend (pakjesavond+een meterslang gedicht dat ik nog even in elkaar ga zetten maar heel mooi wordt)
-het gala in de daltonweek plus bijbehorende jurk (ja nog zoiets. Ik wou geen jurk kopen, tot de h&m bedacht dat het wel leuk zou zijn om een srtapless goud-zwart jurkje maar 20 euro te laten kosten. Grrr)
-de kerstvakantie
-harry potter deel 7 die ik echt wil zien
-kerst
-mijn verjaardag
-oud en nieuw
-wat ik allemaal ga doen als ik geslaagd ben
-het supervette examenfeest dat mijn lieve vriendinnetje Joep en ik gaan geven (thema blijft geheim maar het wordt zooooo vet)
-de zomervakantie (portugal/rome/glastonbury?:D)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten