dinsdag 23 november 2010

Thinking Of You - Katy Perry

Ik kan me niet concentreren. Het is echt heel erg. Ik kan nog maar aan één ding denken en het gaat echt niet goed zo met mijn schoolcarriere. Vandaag moest ik 10.000 dingen doen, maar ik heb de hele dag gewerkt aan mijn Engels verslag dat morgen moet worden ingeleverd. Ik moest nog twee boekverslagen in elkaar zien te flansen plus 4 teksten lezen, samenvatten en vragen bij bedenken. En daar ben je daar vier uur mee bezig. En ik ben nog steeds niet klaar, morgen op school moet ik het nog snel af zien te maken.
Gelukkig zijn er ook nog leuke dingen in mijn leven, zoals de nieuwe cd van the Fratellis op mijn ipod. Nouja, niet nieuw, maar voor mij is hij nieuw haha. Volgens mij is het mijn nieuwe favo band. Ga even downloaden dan, Costello Music en Here We Stand. Echt supermuziek.
Ook kan ik ontzettend blij worden door naar mijn nieuwe schoentjes te kijken, die vorige week binnen zijn gekomen. Ze lopen zo lekker en ze zijn zo heerlijk warm! Laat de winter maar komen hoor, I'm ready! Overigens zijn het niet die die ik eerst wou kopen van de sacha, maar die andere. Zie eerdere blog. Maar die kon ik niet vinden op de site en dus werden het deze maar. Waar ik achteraf erg blij mee ben!
Enniewee, hier wat foto's van mijn snoepjes. En van een best wel soort van warme outfit hihi. Ik ben niet zo heel erg van de warme winter outfits. Die zijn comfortabel en comfortabel betekent al gauw niet modieus...;)





Nu lekker slapen en morgen er weer keihard tegenaan(?). Sleep well. XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten